• HW Online
  • +36 70 325 6986
  • info@hwonline.hu

Azt tapasztaltuk, hogy a Magyarországon lévő céges weboldalak 90%-a nem felel meg a jelenlegi online kereskedelmi elvárásoknak. 17 jó tanáccsal szeretnénk segíteni Önnek, hogy sikeres legyen az online marketingje!

 

Felhasználók:

Weboldal készítés, honlapkészítésAz interneten kereső felhasználók elsősorban információkat keresnek. Mikor egy látogató az Ön weboldalára kattint, mindössze három másodpercnyi idő van arra, hogy a weboldal grafikája, szövege felkeltse a figyelmét. Ha ezt a három másodpercet megnyertük, további 5-10 másodperc van arra, hogy megtalálja a keresett tartalmat, és vásárlót generálhasson az ügyfélből. Ebben segít a web ergonómia, a szövegírás, és a marketing!

Összegezve: körülbelül 10 másodperc áll rendelkezésére ahhoz, hogy weboldala meggyőzze az ügyfelet arról, hogy az Ön megoldásai, cége az, amit keresett!

Az interneten érdeklődők száma rohamosan nő. Az egyre több információ hatalmas lehetőséget biztosít arra, hogy gyorsan és egyszerűen megtaláljuk a keresett terméket, szolgáltatást. A 14 évnél idősebbek közül 3,09 millió fő töltött internetezéssel havonta legalább 1 órát, megoldásokat keresve felmerülő kérdésekre, problémákra.
 


Befektetés, nyereség vagy pénzkidobás?

Igaz, hogy ma Magyarországon a vállalkozások felének van internetes megjelenése, de
sajnos a céges weboldalak 80%-a felépítésében, kinézetében, használhatóságában, keresőoptimalizáltságában nem felel meg az elvárásoknak.
Ezeket a weboldalakat nem találják meg a potenciális ügyfelek, nem találják meg a keresőrendszerek. A cégre jellemző kulcsszavakra a keresési találatok sokadik helyén helyezkednek el.  Weboldal készítés, honlapkészítés


Így az oldal látogatottsága egyenlő a nullával. Ez az oldal pénzkidobás.

A nyereségtermelő weboldal a cég profiljának megfelelő keresőszavakkal a keresési találatok első két oldalán helyezkedik el. A grafikája megnyerő, informatív, átlátható, bizalomgerjesztő, saját domain névvel rendelkezik, nem ingyenes webtárhelyen elhelyezett.

 

 

Ön miről ismerheti fel, hogy weboldala nem nyereségtermelő?

Íme, a legfontosabb hiányosságok:

 

1. Nincs még weboldala

Ha egy vállalkozásnak nincs weboldala, akkor egyáltalán nem létezik az internetes felhasználók számára. Fel kell ismerni a tényt, hogy az internet felhasználóinak száma rohamosan nő, több mint 3 millió felhasználó van ma Magyarországon. Egy weboldal segítségével nem csak lokálisan ismertetheti meg nagyobb tömeggel vállalkozását, hanem országos szintre növelheti eladásait, ismertségét. Az offline hirdetési eszközök (szórólap, plakát, újsághirdetés, prospektusok stb.) évente több százezer forintot emésztenek fel.

Vegyünk egy példát!

Megyei szintű névjegykártya méretű újság hirdetés a legolcsóbb kategóriában is 25.000 - 30.000 Ft-ig terjed.
Ezekben a hirdetésekben csak meghatározott mennyiségű karakterszámban írhat. A hirdetése csak egy megyére korlátozódik és olyan olvasókhoz is eljut, akiknek egyáltalán nem kelti fel az érdeklődését. Már 4 db ilyen hirdetés árából elkészíthető egy weboldal, amelynek tartalmát és annak mennyiségét Ön szabhatja meg. Ha a weboldalkészítő cég hasznos tanácsokkal látja el Önt, és a keresőoptimalizálásban fontos kritériumok szerint építi fel weboldalát, az elkészült honlapja több 100.000 internetes felhasználóval ismertetheti meg vállalkozását. A statisztikák szerint egy átlagos céges weboldal minimum havi 1.000 látogatást generál.


 

 2. Jelenlegi weboldala nem tükrözi a cég színvonalát, elvárásait

A weboldalnak tükröznie kell a cég színvonalát. Munkánk során rengeteg weboldalt vizsgáltunk meg grafikai, web ergonómiai, keresőoptimalizálási, és cég arculati szempontból. A honlapnak ugyanúgy kell vezetnie a látogatót, mint ahogy egy kereskedő vezeti az üzletben a vásárlót. Tehát, felkelteni a vásárló érdeklődést, a problémájára javaslatot tenni, megoldást ajánlani.


Sok céges weboldalon a következő fogadja a látogatót.



"Üdvözöljük az XY Kft. weboldalán!
Cégünk 1998-ban alapult, 2005-ben kezdtünk el foglalkozni az xy termékek forgalmazásával .........
"



Ha betér az üzletébe egy vásárló, Ön nem azt kérdezi meg először, hogy mire van szüksége?
Ha belép az ajtón egy vásárlója, egyből végig kell hallgatnia, hogy Ön mikor alapította a vállalkozását?

Ugye nem?

A látogató valamelyik keresőből érkezik, valamilyen kulcsszó beírásával. Ahogy a látogató rátalált egy weboldalra, azonnal keresni kezdi a számára fontos információt. A felesleges információk meghosszabbítják az adott termék vagy szolgáltatás megtalálását. Ne feledjük! 3 másodperc! Ennyi idő áll rendelkezésre, hogy az ügyfél a weboldalon kiigazodjon. Természetesen egy weboldalon helye van a bemutatkozásnak, de egy külön menüpontban, és nem egy frekventált helyen.


 

 3. A nyitóoldal flash intróval vagy nyelvválasztási lehetőséggel indul, nem reszponzív a kivitelezés

 

Egy jól elkészített nyitó intró nagyon szép tud lenni. Sajnos ez az intró csak a weboldal tulajdonosát boldogítja.
Az intrók és a belépő oldalak nagy ellenségei a keresőrendszereknek és a felhasználóknak. Ugyanez érvényes akkor is, ha a teljes főoldal csak képi elem, vagy egy kép. Miért?

 

  • Ki kell várni az animáció betöltését.
  • Néha azt sem lehet tudni, hova kattintson a felhasználó.
  • Nem látja azonnal a felhasználó a keresett információt, így továbbáll, ráadásul raboljuk az idejét.
  • A keresőrendszereknek és a felhasználóknak a legfontosabb oldal a főoldal. Egy emberi arcot is szemből szeretünk megnézni, és nem profilból. Ha beszélgetünk valakivel, akkor szembe ülünk vele és a szemébe nézve tudatjuk, hogy érdeklődünk arról a témáról, amiről szó van. A keresőknek a főoldal a szembenézés, ha nem mutatjuk meg a keresőknek, hogy mit tartalmaz a weboldalunk, nem is fogja ajánlani annak tartalmát. Ha a weboldal tulajdonosát ez nem érdekli, akkor a keresőt miért is érdekelje? Aki a keresőkben nem található meg, az az internetezők számára nem létezik.

2018-tól a Gooogle elvárása, hogy minden megjelenítő eszközön a weboldal tökéletesen megjelenhessen. Ezért a weboldal felépítésének reszponzív technológiát kell tartalmaznia!

 
4. META tag-ek és TITLE mező nincs kitöltve vagy kitöltése, nem tükrözi vissza a weboldal tartalmát

A meta tag-ek olyan adatok, melyeket a látogató ugyan nem lát, de az oldal tartalmazza őket, és a kereső robotok felhasználják. A meta description viszont a keresési találatokban is visszatükröződik. A description tag-ban egy-két mondatban kell összefoglalni az oldal tartalmát. A keywords-ben, azaz a kulcszó tag-ben maximum 10-12 kulcsszóban érdemes szerepeltetnünk azokat a kulcsszavakat, amelyek az adott tartalomra jellemzőek.

A title a weboldal címe, ami megjelenik a böngészők felső sávjában, illetve a keresők találati listáiban. Egy jól kitalált oldalcím jelentősen megnövelheti az oldal látogatóinak számát. Minden egyes oldalnak saját egyedi címet kell adni, mivel általánosságban minden oldal másról szól.


A meta tag-eket ma már a keresőrendszerek nem veszik nagymértékben alapul, mivel sok volt a visszaélés, de ennek ellenére érdemes pontosan, a tartalomnak megfelelően kitölteni őket.


 

5. Cégére jellemző kulcsszavakra, cég nevére a keresési találatok első 10 találatai között nem jelenik meg

 

A mai keresőknek nagyon fontos a weboldal szöveges tartalma. A szövegekben fontos szerepeltetni azokat a szavakat, amelyekre szeretnénk, hogy weboldalunk megjelenjen a keresési találatok között.

A szövegre vonatkozóan van pár fontos szabály.

Kulcsszó sűrűség:
Minden egyes oldalon megjelenő teljes szövegtartalomban a számunkra fontos kulcsszavak legalább 4-6%-ot érjenek el oldalanként.

Az időtényező:
A fentiekben említettük, hogy a felhasználó 3-4 másodperc után eldönti, hogy a látható információ, fontos vagy nem.
A weboldalon leírtaknak közel 80%-a nem kerül elolvasásra.
Legyünk lényegre törőek. Ha megírt egy szöveget, olvassa át újra és újra, törölje belőle a felesleges sallangot, a plusz szavakat.

Egy példa: A plazmatévé csodálatos fekete kerettel ellátott, színvilágát és a csúcs képélességet az 1920 x 1080 képpontok száma garantálja Önnek.

Ehelyett ezt írnánk: A plazmatévé fekete kerettel készül, képpontok száma 1920 x 1080, a minőség garantált.

Ha a szöveget véglegesnek érezzük, mindent olvastassunk át még valakivel, aki nincs annyira tisztában az Ön szakterületével, ellenőriztessük, hogy számára is érthető legyen a mondanivaló.


 

6. A weboldal kereteket tartalmaz (FRAME)

A keretes weboldalak készítése nagyon régi technológia. Sajnos néhány weboldalkészítő cég ma is előszeretettel használja. A keretek segítségével egy weboldalon belül akár több weboldalt is meg lehet jeleníteni.
A keretes rendszerben működő weboldalnak esélye nincs a keresőoptimalizáltságra, mivel egy keretben jeleníti meg a tartalmat. Ha a látogató egy ilyen megjelenített tartalomra bukkan, nem talál további navigációt, így nem is tud további oldalakat meglátogatni a weboldalon. Ha a menüpontokra kattintva a böngésző címsorában nem változik semmi, akkor valószínűleg ezzel a technológiával készült el honlapja.



 

7. A honlap tartalma képi formátumban van, csupa flash, így szövegei nem kijelölhetőek

A keresőrendszer robotjai olyanok, mint a vak emberek. Ha egy vak embernek mutatunk egy szép képet egy tengerpartról, és nem tudatjuk vele, hogy ezen a képen egy tengerpart van, ahol gyönyörű kék az óceán, fehér homokos a tengerpart, pálmafák lengedeznek a szélben, soha nem is fogja megtudni a kép tartalmát. A kezében csak egy papírlap van, ami számára hasztalan. Hasztalan dolgokat pedig eldobunk. A kereső robot is vak, csak a weboldal úgynevezett forráskódját tudja olvasni. Ha képre vagy flash elembe helyezzük el az információkat, akkor ez teljesen láthatatlan marad. Ráadásul sokszor a kép elnevezése sem beszédes, pl.: 003.jpg és nem homokos_tengerpart.jpg, az előző példánknál maradva.

Összefoglalva: Kerüljük a szöveges elemek, menüpontok képi vagy flash megjelenítését!


 

8. A weboldal teljes flash

A teljes flash weboldalakra is a hetes pontban felsoroltak érvényesek, a keresők nem tudják bejárni az oldalt, így nem is válik kereshetővé.
Mikor egy flash weboldalra tévedünk, meg kell várni a betöltési időt. Itt ismét emlékeztetnénk a 3-4 másodperces szabályra!
A flasht csak pár kisebb látványelem kialakítására érdemes használni. Pl.: ha a fejlécben a logóra egy kis csillogást alkalmazunk.

 

9. A weboldal csak egyféle böngészőben jelenik meg teljes valójában, a többi böngészőn szétesik

Sajnos a böngészőket gyártó cégek nem mindegyike veszi figyelembe az internetes szabványokat.
A weboldal készítésnél fontos figyelembe venni, hogy mindegyik böngészőben ugyanúgy, vagy csak kis eltérésekkel jelenjen meg a weboldal.


10. Nincs hírlevél feliratkozás

A hírlevél sok ember számára egyenlő a SPAM-mel, azaz levélszeméttel. Sokszor halljuk, minek az én weboldalamra hírlevél, senki nem olvassa el, azonnal törlik. Igen, ez is benne van a pakliban, el kell hogy ismerjük, de ne feledjük el, ha valaki feliratkozik a hírlevelünkre, azt érdekli az a bizonyos termék vagy az a szolgáltatás. Vegyük alapul saját weboldalunk hírlevél-feliratkozási számait. Jelenleg hírlevelünkre napi 2-3 feliratkozás történik. Ez kevésnek tűnhet, de számoljunk egy kicsit.
Napi 2 feliratkozó, évente 730 feliratkozót jelent, de ezt is kerekítsük lefelé 700 feliratkozottra.
Tételezzük fel, hogy olyan termékről küldünk ki hírlevelet, amely bevételr 5.000 Ft. A kiküldött 700 levélből vegyünk minimum 1%-ot, aki vásárol, tehát 7 feliratkozott felhasználót. Ez azt jelenti, hogy 30 perc munkával, (amíg megfogalmazunk egy hírlevelet) 1 kiküldésre 35.000 Ft hasznot termel. Minden hónapban csak 1 db hírlevelet küldjünk ki, az 420.000 Ft hasznot jelent évente.


Érdemes eldobni ezt a lehetőséget?


Éremes szép grafikával megtervezett hírlevelet kiküldeni, azonnal felhívva az ügyfél figyelmét a termékre. Az új technikákkal már úgy beágyazzuk a kiküldött hírlevélbe a képeket, hogy azok a levelezőrendszerek 97%-ában azonnal megjelennek. Kérjen árajánlatot hírlevél vagy hírlevélküldő készítésre.



11. A weboldalhoz nem tartozik adminisztrációs felület

Az internetre egy dolog nagyon jellemző, a GYORSASÁG!
Weboldalunk segítségével bármely, a cég életében bekövetkezett változás azonnal leközölhető.
Ha egy új termékünk jelent meg, perceken belül tudathatjuk a nagyvilággal.
Ha a weboldalhoz nem tartozik adminisztrációs felület, ahol irányíthatjuk a weboldalt, (új menüpontot adhatunk weboldalunkhoz, új tartalmat hozhatunk létre vagy a régi tartalmakon változtathatunk) folyamatosan azzal a problémával fogunk szembesülni, hogy a tartalom soha nem frissül, mindig a programozóra kell várni, pedig a konkurencia oldalain már fenn vannak a friss információk.
Mivel az interneten az információáramlás hihetetlen sebességgel történik, ez a hátrány hatalmas bevétel kiesést jelenthet.

 

12. Lassú a weboldal, lassan tölti be a tartalmat, lassú a kezelhetőség

 

Ha lassú a weboldal betöltése, az ügyfélvesztéshez vezet. Fenti pontjainkban már többször említettük a 3 másodperces szabályt. A weboldal lassúságának több oka is lehet. Tapasztalataink szerint elsődlegesen a weboldal lassúságáért a képek felelősek. Jellemzően 1 megabájtos vagy ennél nagyobb képeket tesznek fel a weboldalakra, ezzel a képpel akár egy 2 méter x 1 méteres falfelületet jó minőségben le lehetne plakátozni. Ezek a nagy képek vannak összenyomva a weboldalakon. A felhasználónak minden látogatáskor be kell töltenie azt az 1 megabájtot, ami lassulást jelent. Érdemes letölteni valami ingyenes képszerkesztőt pl.: GIMP és a kép méretét levenni akkorára, amekkorában a tartalomban szükség lehet. A kép átméretezése után érdemes a webes mentést alkalmazni.

Vannak olyan esetek, amikor maga a weboldal-szoftver lassú, az ingyenesen letölthető weboldal rendszerek nagytöbbsége tartalomfeltöltés után lelassul. Ezt sokszor tapasztaltuk Joomla és WordPress esetében.
A következő általános eset továbbá, hogy maga a weboldalt kiszolgáló szerver lassú, ez általában ingyenes tárhely szolgáltatásoknál fordul elő. Ha fizetett tárhely szolgáltatónknál tapasztaljuk ezt, érdemes megkérni őket, hogy weboldalukat helyezzék át egy gyorsabb szerverre. A tárhely szolgáltatók többsége ezt el is végzi, de ha nem, ajánlott másik szolgáltatót keresni.

 

13. Ingyenes tárhely szolgáltatás

 

Az ingyenes tárhely szolgáltatásnak több hátránya van.

 

  1. Általában, aki ingyenes tárhely szolgáltatást alkalmaz, annak nincs saját domain neve. Ő a tárhely szolgáltató által biztosított nevet használ pl.: xykft.eoldal.hu vagy xykft.freeweb.hu. Ezek az oldalak szinte soha nem találhatók meg a keresők találati listáján. Így szolgáltatása bármilyen jó lehet, a weboldala kidobott pénz.
           
  2. Ha rendelkezik saját domain névvel, és erre a tárhelyre van irányítva, a tárhely szolgáltató reklámokat fog megjeleníttetni a weboldalán. Ez vagy keretben jelenik meg, (6 pont) vagy valamilyen reklámcég által fizetett hirdetéseket helyez el. Ezek a fizetett hirdetések a lap karbantartójának egy fillért nem hoznak. A reklámok viszont úgy vannak optimalizálva, hogy a szöveghez képest releváns hirdetést jelenítsenek meg. Így nagy a valószínűsége, hogy a konkurencia szolgáltatását fogja hirdetni a saját weboldalán. Ez nagyon fontos! A konkurenciát hirdeti a saját weboldalán!
     
  3. Fizetünk a reklámmentességért.
    Az ingyenes szerverek általánosságban túlterheltek, mivel rengeteg weboldal található rajtuk, nagyon sok lekérést kell kiszolgálniuk.
    A reklámmentesség évente 4-8 ezer Ft-ig terjed.
     
  4. Az ingyenes tárhely szolgáltatáson működő céges weboldal azt mutatja a cégről, hogy sajnál évi kb.: 12.000 Ft-ot egy megbízható saját tárhely bérlésére, ahol olyan szolgáltatásokat kaphat, amely elengedhetetlen egy céges weboldal működéséhez.

 

 14. Nem rendelkezik saját domain névvel

Gondolkozzunk a leendő ügyfelünk fejével. Melyik cégtől vásárolna szívesebben, melyik a megbízhatóbb?

http://vasarolj-plazmatvt.freeweb.hu
vagy
www.vasarolj-plazmatvt.hu?
Nem is kérdés, hogy az ingyenes tárhelyen lévő weboldal akármilyen megnyerő, nem lesz annyira megbízható, mint egy saját névvel rendelkező weboldal.

A domain névválasztás nem egyszerű feladat. Cégünk domain névválasztással kapcsolatban már írt egy közel 6 oldalas tanulmányt. Ezt most pár mondatban lerövidítenénk.

Cég esetén 2 domain név választását javasoljuk: 1 db keresőoptimalizált név, és 1 db cégnév.

Pl.: egy női fodrász szalon weboldal, a cégnév Gizike Kft.
Két domain név regisztrálását ajánljuk:
1. noifodraszat.hu
2. gizikekft.hu

A noifodraszat.hu címen üzemeltetnénk a weboldalt és a gizikekft.hu címen pedig a levelezést.
Így a cég tulajdonában van a cégnévhez tartozó domain név, és egy keresőoptimalizált név is.

A domain névválasztásról szóló leírást most lerövidítettük, ennél jóval bonyolultabb és nehezebb feladat. Ráadásul nem mindegy, hogy a domain neveket hogy kezeli a szolgáltató!

 

 15. Ingyenes, vagy internetszolgáltató által adott e-mail cím használat

 

 

Teljesen megegyezik az ingyenes tárhely szolgáltatás leírásával.
Egy jó tárhely szolgáltatáshoz, a domain nevéhez kap e-mail címeket, így nem kell ingyenes szolgáltatásokat használnia.
Az e-mail megbízhatósága a nagy SPAM mennyiség miatt nagyon fontos.
A gmail.com (google.com keresőrendszer levelezője) is felismerte, hogy a cégek egyre nagyobb többségben hagynak fel a gmail.com szolgáltatásaival, mert saját domain néven kezdtek el levelezni. Ez a felismerés nagy változásokat hozott a gmail rendszerében. Rengeteg biztonsági ellenőrzést kell elvégeznünk, de már a gmail.com levelezőből is lehet használni a saját céges levelezést olyan formában, hogy a saját céges e-mail címünkről megy ki a levél, így az ingyenes szolgáltatást kitakarva nagyobb megbízhatóságot kaptak a cégek, és tovább használják a google szolgáltatásait.
Érdemes tanulni a nagyoktól és a cég saját domain nevéhez tartozó postafiókokról levelezni.

 

16. A weboldalhoz nem tartozik statisztika, vagy van statisztikája, de nem tudjuk értelmezni

A statisztika egy weboldal életében ugyanolyan fontos, mint a cég életében tudni, hogy pontosan mennyi volt a bevétel és a kiadás.
Tapasztalatunk sajnos az, hogy rengeteg weboldal-tulajdonos nem használ statisztikát, vagy ha igen, akkor azt nézi meg, mennyien látogatták a weboldalt. Természetesen jó látni, hányan látogatták a weboldalt, de ez csak az egyetlen része a statisztikának, amiből semmit nem tudunk meg az ügyfelek viselkedéséről.

Mit is érdemes vizsgálni egy statisztikában:

  • honnan érkeztek a látogatók, milyen keresőkből, milyen partner oldalakról
  • milyen kulcsszavak beírásával találtak ránk
  • mekkora a visszafordulási arány
  • mennyi időt töltenek el a tartalmak olvasásával
  • melyik tartalom az, amelyik a leglátogatottabb
  • melyik tartalom az, amelyen a legkevesebb időt töltenek el

 

Ezek az adatok mind mérhetőek.
Miért nem fontos az, hogy mennyien látogatták az oldalt?
Tételezzük fel, hogy az oldalt egy hónapban 3.000 látogató látogatta. Ez szép teljesítmény, megnyugvással hátradőlhetünk.  Igen ám, de ha a  3.000 látogató megrendelése egyenlő a nullával, akkor ez a szám mégsem olyan szép adat. Ezért érdemes megfigyelni az ügyfelek mozgását, viselkedését a weboldalon, hogy úgy alakíthassuk át, hogy nyereséget termelhessen.
A statisztikák elemzésének megtanulása, értelmezése nem kis feladat, de ha ügyesen használjuk weboldalunkat, sokkal nyereségtermelőbbé tehetjük.

 

17. Más hasonló témájú weboldalról egy link sem mutat weboldalára

Minél több helyről elérhető a weboldal, annál több látogató érkezik oda! A más weboldalakon elhelyezett linkek olyanok, mint a személyes ajánlások. Saját ismerősei tanácsát, ajánlását jobban elfogadja, mint egy vadidegen tanácsát, iránymutatását.  A Google szemében is fontosak a link kapcsolatok. Leegyszerűsítve, minél több weboldal ajánlja az Ön oldalát, annál értékesebb oldallá válik az a Google szemében is.


Figyelem! A link marketing egy bonyolult összetett feladat, ha nem szakember a témában mindenképpen bízza hozzáértőkre.  Kérjen árajánlatot most!

 

18. A kapcsolati információk hiányosak, vagy teljes mértékben hiányoznak.

Miközben böngészünk az interneten, néha rátalálunk egy-egy olyan weboldalra, amely a hőn áhított terméket vagy szolgáltatást tartalmazza. Megrendeléshez, bővebb információkéréshez telefonon, vagy e-mail-ben érdeklődünk. Az e-mail megírásának megkezdésével érkezik is az első fejtörés, amit az ügyfélnek okozunk. KINEK CÍMEZZÜK AZ A FRÁNYA LEVELET! A személyes megszólítás egy levél fontos eleme. Sajnos a kapcsolati információknál ez az elem hiányzik. Nincs kit megszólítani, nincs kinek címezni. Ezzel kellemetlen pillanatokat okozhatunk a levél írójának, mert nem érzi kerek egésznek mondanivalóját. A kapcsolati menüpontba minden esetben tüntessünk fel egy nevet, hogy kivel kerül kapcsolatba a levélíró, jobb esetben fényképet is érdemes elhelyezni, a nagyobb bizalom elérése érdekében!

 

 



Az internet és az internetes kereskedelem egyedüli a világon, amely lendületesen, folyamatosan növekszik.
Egy Cég életében a weboldal folyamatos bevételi forrást jelent.
A weboldal feltöltésével, karbantartásával rengeteg munkaórát kell eltölteni, de megéri!
Még nem késő, hogy Ön is megjelenjen a világhálón és elsőbbséget szerezzen a konkurenciával szemben.
Az internetes kereskedelem nagy előnye, hogy ugyanazokkal az esélyekkel indul az Ön weboldala, is mint bármilyen más multi vállalaté. Fontos, hogy online megjelenését ne minden esetben tegye ár függővé. Az alacsony árak nem minőségre utalnak. Ha megjelenését nem szakértőkre bízza csalódni fog, és csak a pénzét szórja el.


 

 

Hogyan válasszon weboldalkészítő céget?

 

1. Weboldal rendszer

A weboldal készítést megelőzően érdemes megkérdezni a weboldal készítő céget, hogy milyen CMS rendszert alkalmaz.
Ne bízzon meg olyan weboldal készítő céget, aki PHP Nuke, Joomla vagy WordPress, Drupal, vagy egyéb ingyenesen letölthető rendszereket alkalmaz.
Ezek a rendszerek előre elkészített weboldalalak, maximum egy új kinézetet készítenek hozzá.
Ilyen weboldal rendszer elkészítését kis szorgalommal, bárki elkészíthet.
Ha ezeket a weboldal rendszereket elkezdjük tartalommal megtölteni, a betöltési idejük lelassul. Egy gyors internet kapcsolattal sem lehet gyorsan navigálni a weboldalon. Ha lassú a weboldal, a felhasználók gyorsan elunják a várakozást.
Hátrányai között szerepel az is, hogy kezelésük rettentő bonyolult. Még ha elismert programozók is készítették, nem a használhatóság volt az elsődleges szempont.

Több ügyfelünknek Joomla oldalakat készítettek. Rendszerünk bemutatása és kipróbálása után sokan kérték a cserét. A mai böngészők nagy előnye, hogy jelzik, ha vírusfertőzött egy weboldal. Eddigi munkánk során Joomla rendszerek tömegét kellett megtisztítani a vírusfertőzöttségtől.



2. Online marketingoktatás

Az offline világban bármilyen profi marketinget is alkalmaz, ugyanez az online környezetben nem, vagy csak nagyon kis szegmensben használható fel eredményesen.
Csak olyan weboldal készítő céggel szerződjön, aki átgondolja és felvilágosítja arról, hogy az Ön vállalkozásának milyen marketing eszközökre van szüksége, aki tanácsot ad, hogy a weboldalt milyen funkciókkal lehet a továbbiakban bővíteni, elmondja, hogyan szövegezzen a weboldalon, hogyan mutasson be egy terméket.



3. Nyomonkövetés

Fontos szempont a választásnál, hogy a honlapot készítő cég a weboldal elkészülte után kísérje figyelemmel a weboldal sorsát, ellenőrzze a szövegezését, adjon újabb marketing tanácsokat.



4. Weboldal ára

Ezeket a szolgáltatásokat összességében 30-40-60-70 ezer Ft-ért nem lehet megvásárolni.

Érdemes figyelembe venni a régi mondást:

"Olcsó húsnak híg a leve"

Egy jól elkészített weboldal az első évben a bekerülési költsége többszörösét képes visszahozni. Viszont ehhez, olyan szakember gárdával kell elkészíttetni a weboldalt, akik jártasak ebben a világban, tanácsokkal tudják ellátni.
Az elkészült weboldal a vállalkozás online formája, az Ön online vállalkozása. Ha a weboldala minőségében elfogadhatatlan, az minősíti az offline vállalkozást is.
Ezért meggondolandó, hogy egy  50.000 Ft-os szolgáltatás mit is biztosít a megrendelő számára.

Több mint 15 éves weboldalkészítéssel a hátunk mögött kijelenthetjük, hogy nem elég csak egy weboldalt készíttetni.

Hogy miért?

Reméljük, a fentiek megadják a választ!