Nem mindegy, hogy pénzt szór, vagy szórólapot!
A jól célzott, alacsony költséggel előállított szórólap nem pénzkidobás!
Pláne, ha ötletes, kreatív, meggyőző.
Szórólapját hozott képi anyagokból is összeállítjuk, de a cég profiljához-színeihez alkalmazkodóan meg is tervezzük, szövegezzük. Kreatív csapatunk ötleteket ad, elvégzi a szövegírást, promóciós javaslatokat tesz Önnek.
Szórólap készítés szinte bármilyen méretben lehetséges, azonban vannak ajánlatot méretek, így például az A/6 (105x148), A/5 (148x210), A/4 (210x297) vagy LA/4.
A szórólap nyomtatás különböző fajtájú és vastagságú papírra történhet, igény szerint válogathat ofszet, műnyomó vagy éppen kreatív papírok közül. A különböző hajtási módok lehetővé teszik a tartalmak bontását, amennyiben sok adatot, képet szeretne megjeleníteni a szórólapon.
Milyen a jó szórólap?
Jól olvasható, látványos, lényeges információkat tartalmaz, a jó szórólap szövegével, képi megjelenésével jelentős reklámfunkcióval, ösztönző erővel bír.
Tervezés
A szórólap készítés első lépése a tervezés, amelyhez tisztázni kell az alapvető szempontokat, azaz a szórólap célját és a célcsoportot. Ennek tükrében állíthatóak össze a hatásos szöveges és képi elemek, beleértve a szórólap színvilágát is.
Méret
A szórólapok mérete széles skálán mozog, a névjegykártya mérettől akár az A/4 -es méretig terjedhet, de a legáltalánosabban használt az A/5-ös és A/6-os méret. Azonban itt is szórólap célja a meghatározó.
Papírminőség
A célközönség, azaz, hogy "kinek is szól" a szórólapunk meghatározó a papírminőség kiválasztása szempontjából is. Egy színvonalas rendezvény vagy kiállítás szórólapja valószínűleg másfajta papírminőséget kíván, mint például egy akciós termékeket hirdető, nagyobb területen "leszórt" nyomat.
Mennyiség
A mennyiség meghatározásánál fontos kérdés, hogy hány embert szeretnénk elérni ezzel a reklámeszközzel, illetve mekkora területen tervezzük a szórólapozást.
Szórólap tervezés