Hogyan szerezz látogatókat a Google Discover-ből 2019-ben?

Hogyan szerezz látogatókat a Google Discover-ből 2019-ben?

Mi az a Google Discover?

A Google 2016 decemberében indította el Feed szolgáltatását, amelynek célja az volt, hogy segítsen a felhasználóknak naprakészen tartani a számukra legrelevánsabb híreket, érdeklődési körük szerint.
2018 szeptemberében a Google közleménye szerint a Feed szolgáltatást már 800 millióan használták havi szinten, tehát nem annyira meglepő, hogy a Google többet fektet be ebbe a szolgáltatásba, és 24-én bejelentették, hogy a Feed átalakul Discover-re.

Tudtad, hogy a favicon a weboldalon a Brand egyik alapeleme

Tudtad, hogy a favicon a weboldalon a Brand egyik alapeleme

A jó marketing, a Brand építése a részletekben rejlik. Több SEO Audit során találkoztuk már vele, hogy ez az aprócskának tűnő elem hiányzik a weboldalból, pedig fontos eleme egy honlapnak.
Apróságnak tűnik, de a favikon (favicon) fontos szerepet játszik a márkánk, és a Brand építésében.
Ezzel a 16x16 pixeles ikonnal találkozhatunk, a böngészőkben, a kedvencekben, az asztali ikonokban.

Mennyit bevételt tud termelni egy SEO szakértő?

Mennyit bevételt tud termelni egy SEO szakértő?

Lassan kezdik megérteni a vállalkozások, hogy online jelenlét nélkül, a bevételük nem növelhető.
Azok a vállalkozások, akik eddig nem vágtak bele, az online jelenlétbe hatalmas hibát követtek el, mert szép lassan a magyarországi internetes piac is betelt!
Ahogy a tapasztalatok mutatják, a frissen létrehozott weboldalak 5-8 év lemaradásban vannak, mert abban a tévhitben élnek, hogy elég készíttetni egy weboldalt minél olcsóbban, és máris megtett mindent azért, hogy egy 425 milliárd forintos piac tortájából kivágja a saját szeletét!

2019 szeptemberi alap algoritmus frissítés

2019 szeptemberi alap algoritmus frissítés

Danny Sullivan 2019. szept. 24. 14:30-kor egy Twitteren bejegyzésben adta hírül, hogy pár óra múlva elindítják a nagy szeptemberi algoritmus frissítésüket. Úgy néz ki a Google eleget tesz az ígéretének és a frissítés előtt hírt adnak, bár nem gondoltuk volna, hogy ezt csak pár órával előtte teszi meg. Az ilyen alap algoritmus frissítések mindig nagy hatással vannak a helyezésekre. Holnaptól lehet figyelemmel kísérni, a SERP változásokat!

Apró trükk, hogy növeld az átkattintási arányt! Title és Descriprion szerepe a SEO-ban

Apró trükk, hogy növeld az átkattintási arányt! Title és Descriprion szerepe a SEO-ban

Szeretnél több látogatót? Itt egy egyszerű módszer, hogyan keresőoptimalizáld a weboldalad.

Ahhoz, hogy a Google keresőjében jó helyezéseket érjünk el, a Google elmondása szerint 200 fő szempont alapán rangsorol. Minden fő szempontnak azonmban vannak alszempontjai is, amelyek olyan mértékűek, hogy az alszempontokkal együtt a rangsorolásnál akár 10.000 tényezős is lehet.

Google algoritmus frissítések követése

Google algoritmus frissítések követése

Mi az a Google algoritmus frissítés?

Mielőtt belevágnánk a Google algoritmus frissítés listájába, tisztázni kell, pár fontos momentumot a Google kereső működésével kapcsolatban.
Érdekes jelenség, amikor beszélgetek az ügyfelekkel a weboldal készítés és a keresőoptimalizálás mikéntjeiről, sokszor kiderül, hogy abban a hitben vannak, amikor a keresőt használják a weboldalak között keresnek, ami teljesen téves.

FIGYELEM! Megváltozik a nofollow link tulajdonsága

FIGYELEM! Megváltozik a nofollow link tulajdonsága

Google változtat a jól bevált NOFOLLOW jelölésen.
2005-ben került bevezetésre a linkekben használatos NOFOLLOW attribútum. Elsődleges célja az volt, hogy a linkhálózatokat tehermentesíteni tudjuk a feltérképezés alól, valamint megelőzni a SPAM szerű kialakulását. Ha egy linket NOFOLOW attribútummal láttunk el, ezt direktívaként kezelte a Google és a robotok nem követték tovább a linkeket. Ami a legfontosabb, hogy nem adott át linkerőt.

Hogy irányítsad a kereső robotokat a META Robots segítségével

Hogy irányítsad a kereső robotokat a META Robots segítségével

Mik a META Robots címkék?

A META ROBOTS címke olyan kódrészletek, amelyek a keresőrobotok irányítására, feltérképezési viselkedésük szabályozására hivatottak. Ezek lehetnek indexelési vagy bejárási tiltások. Míg a robots.txt ajánlásokat adnak a keresőrobotoknak a weboldal bejárására, a META címke egy adott tartalomban szigorúbb utasításokat adnak arra vonatkozóan, hogy miként kezelje az adott tartalmat.

Óriási segítség a SEO-hoz, 5 millió keresési eredményt dolgoztak fel!

Óriási segítség a SEO-hoz, 5 millió keresési eredményt dolgoztak fel!

Újabb kutatás eredményeit közölték a Google keresésből történő átkattintásokról, amely 5 millió átkattintás eredménye. A backlinko.com felmérést végzett és 5 millió Google keresési eredményt vizsgált meg. A ClickFlow-tól kapott adatoknak köszönhetően számos különböző Google Search Console fiókból kapták meg CTR-t, azaz átkattintási adatokat.

Hogyan írj jól SEO-zott tartalmat?

Hogyan írj jól SEO-zott tartalmat?

Napjaink egyik, ha nem a leghatékonyabb marketing eszköze a tartalommarketing. Ennek a trendnek az elindítója az internet megjelenése volt, majd létrejött a közösségi média, ami az egész folyamatot a sokszorosára gyorsította.

LogiLDA.dll hiba elindításakor

LogiLDA.dll hiba elindításakor

A Windows frissítése van akinek átok. Sokszor találkozunk azzal, hogy megpróbálják kikapcsolni, pedig a frissítés egy nagyon fontos folyamata a számítógép használatnak, valamint a biztonságnak. A Windows frissítést nem azért találták ki, hogy az idegesítsen minket, hanem azért, hogy biztonságban legyünk, vagy új funkciókat kaphassunk meg.

E-mail! Biztos tudod, hogy kell használni?

E-mail! Biztos tudod, hogy kell használni?

Az elektronikus levelezés vagyis az e-mail már teljes mértékben magán és üzleti életünk része lett. Vannak még területek, amin jó lenne változtatni és az elektronikus levelezésbe bevonni, de itt már csak a bürokrácia határait kell ledönteni. Az e-mail küldés és fogadás mindennapos, majdnem mindenkinek van e-mail címe. Meglepő, de az idősebb 60+ korosztálynak is van e-mail címe és nem csak hogy van, hanem használják is.
Az e-mail teljesen beépült a mindennapi életünkbe, így a postafiókokba napi szinten esnek be a levelek.

A Google megszüntette az előnyben részesített domain beállítást

A Google megszüntette az előnyben részesített domain beállítást

A Google 2019. június 18-án jelentette be a központi webmester blogban, hogy már nem támogatja az eddigi előnyben részesített domain beállításokat a Search Console fiókokban.
A régi Search Console felületén meghatározhattuk, hogy mi az általunk preferált domain.
Ezzel a beállítással meghatározhattuk a Google számára, hogy mi az a domain formátum, amit indexeljen.

Csaló weboldalak százai tévesztik meg az internetezőket

Csaló weboldalak százai tévesztik meg az internetezőket

Az internet egy olyan felület, amiben szinte mindent lehet következmények nélkül csinálni.
Nem új jelenség, de egyszerűen kiírhatatlan, az álhír gyártók tömege, és töménytelen mennyiségű weboldala.
Ezeknek az oldalaknak egy célja van, a haszonszerzés. hasznot pedig a hirdetésekből hajtanak fel, de a hirdetésekért csak akkor fizetnek, ha látogatottság is van. Látogatottságot, pedig csak úgy tudnak szerezni, ha eszeveszett nagy hazugságot állítanak be tényként.

Weboldal készítő kiválasztása

Weboldal készítő kiválasztása

Minden ember és vállalkozás más és más. A honlapkészítést sem lehet sablonosítani, mivel a kitűzött értékesítési elvek, célok még konkurens weboldalakon sem egyformák. Sajnos szakmánkban erősen tapasztaljuk, hogy nem a minőség, hanem a mennyiség ad célt, ezért rosszul felépített honlapok tömkelegével találkozunk nap mint nap. Olyan szolgáltatás csomagokat, honlap rendszert biztosítsunk ügyfeleinknek, amely egy weboldal kialakítását nem költségre, hanem beruházásra, nyereségre alakítja.

Minden, amit tudnia kell a Google RankBrain -ról 2019-ben

Minden, amit tudnia kell a Google RankBrain -ról 2019-ben

Mint a legtöbb Google algoritmus frissítése, a RankBrain is homály fedi. 4 év telt el azóta, hogy 2015 októberében életbe lépett, de a témát még mindig sok találgatás és ellentmondás veszi körül. Az igazság az, hogy a RankBrain a Google alapvető algoritmusának egyik legfontosabb része és az egyetlen olyan gépi tanulási rendszer (mesterséges intelligencia), amelyet jelenleg használ. Ebben a cikkben válaszokat fog kapni a leggyakrabban feltett kérdésekre, beleértve a RankBrain tényleges működését, hogyan változtatta meg a SEO-t és hogyan kell 2019-ben RankBrainhez igazodva keresőoptimalizálni.

EU-s adószám formátumok EU adószám ellenőrzés

EU-s adószám formátumok EU adószám ellenőrzés

Az elmúlt években a gazdasági fellendülésnek köszönhetően, Magyarországon a KKV szertorban is megnőtt az Európai unión belüli kereskedelem. A közösségi adószám Magyarországon a HU előtagból és az adószám első 8 számjegyéből áll. Használatával érvényesül a célországi adózásként ismert Európai Uniós irányelv, amely szerint a közösségi kereskedelmi kapcsolatok során az adót a beszerző fizeti meg.

 

 
Keresőrobot IP-címek - Googlebot, BingBot, MSNBot és a többi…

Keresőrobot IP-címek - Googlebot, BingBot, MSNBot és a többi…


Mik azok a keresőrobotok?

Több néven is találkozhatunk velük, crawler, bot, spider, search engine robot, pók.
A keresőrobotok olyan speciális programok, amelyek folyamatosan járják a weboldalakat és gyűjtik az adatokat a keresőoldalak számára. A robotok linkeken keresztül közlekednek, weboldalról weboldalra linkről linkre.

Lokális marketing, Google Cégem

Lokális marketing, Google Cégem

Cégünk keresőoptimalizálásban, marketingben előszeretettel használja a Google szolgáltatásait, irányelveit. Minden ügyfelünknek felhívjuk figyelmét, hogy milyen plusz marketing szolgáltatásokat tudnak használni, hogy vállalkozásuk nyereségesebb legyen. A Google térkép pont egy ilyen szolgáltatás, amelyről általában nagyon kevés szó esik. Pedig a lokális marketingre érdemes nagy hangsúlyt fektetni. Ha azt mondjuk, hogy lokális marketing az esetek 90%-ában a szórólapozásra gondolnak a vállalkozások.

Hatékony képtömörítés a HW Plus CMS rendszerben

Hatékony képtömörítés a HW Plus CMS rendszerben

A keresőoptimalizálás egyik alapja a sebesség!

Több cikkünkben is elemeztük már, milyen módszerekkel lehet növelni a weboldalak sebességét és ez milyen hatással van a rangsorolásra. Az egyik ilyen cikkünk külön a képekre tért ki. Bejegyzéseinkben alkalmazásokat is javasoltunk, amelyekkel el lehet végezni a képoptimalizálást, de rá kellett jönnünk, hogy a felhasználók nagy többsége nem tudja elvégezni ezekkel az eszközökkel sem a képméretezéseket és tömörítéseket.

Linképítés, linkmarketing alapok

Linképítés, linkmarketing alapok

Sok vállalkozói fórumon olvasom, hogy nem értik, miért esik vissza a weboldal a keresők találati listáján, pedig van rengeteg viszontlinkjük. Sajnos mind a mai napig azt olvasom válaszként, hogy még többet kell gyűjteni, küldözgetik egymásnak a link katalógusokat, és esküdöznek, hogy ezek jó hatással vannak az oldalra. Olyan mértékben elterjedt még ez a régi teória, hogy elnyomják azt a pár informáltabb embert, aki elmondja, hogy ez már nem működik!

Pedig már nem működik!

A weboldalak sebességnövelése és a képoptimalizálás

A weboldalak sebességnövelése és a képoptimalizálás

Rohanóvá vált világunk, várakozni sehol nem szeretünk, hacsak nem muszáj. Egy okmányirodában kivárjuk a sorunkat, a hentespult előtt elbámészkodunk, miközben arra várunk, hogy az előttünk lévő, szinte a teljes húspultot variálva felvásárolja. Ha a vásárló már bent van a boltban, vagy a hivatalban már nem fog még egy órát eltölteni azzal, hogy átmenjen egy másik üzletbe.

W3C-ben is ellenőriz a HW Plus CMS rendeszere

W3C-ben is ellenőriz a HW Plus CMS rendeszere

Szabványokról már mindenki hallott, az egész életünket körülölelik a szabványok. Szabványok nélkül nem működhetne jelenlegi világunk. Hiszen ha nem alkalmazkodnánk élelmiszerbiztonsági vagy épületgépészeti stb. szabványokhoz, gyorsan veszélybe sodornánk saját életünket. A szabványok utat mutatnak és nem engedik, hogy mindenki olyan dolgokat alkothasson meg amilyet akar, hanem egy normarendszerben dolgozhat.

Induló vállalkozásnak kell weboldal?

Induló vállalkozásnak kell weboldal?

Most indítottam a vállalkozásomat, még nem kell weboldal!

 

A legtöbb induló vállalkozás eleve kudarcra van ítélve. Általában az észszerűtlen üzleti terv az okozója, költséget látnak ott ahol befektetést kellene látni, és befektetést látnak ott ahol csak költség jelentkezik!

 

A domain név érték! Biztos az ön birtokában van?

A domain név érték! Biztos az ön birtokában van?

Önálló céges formában 11 éve készítünk weboldalakat. Minden lehetőséget megragadunk, a weboldal készítés előtt, közben és után is korrekt tájékoztatást adjuk.
Az ügyfeleink 35-40%-a más weboldal készítő cégtől, vagy tárhelyszolgáltatókról jöttek hozzánk. Mikor átveszünk egy ügyfelet, rengeteg hibát vélünk felfedezni. Nem azt mondom, hogy mi nem hibázunk, de próbálunk körültekintőnek lenni, és úgy dolgozni, hogy a hibákat minimalizáljuk. Viszont SOHA nem voltunk inkorrektek. De most nem a weboldal készítés hibáiról szeretnék írni, hanem az inkorrektségről, a félretájékoztatásról, és a szándékos megkárosításról!

Milyen információkat kell kötelezően feltüntetni a weboldalon?

Milyen információkat kell kötelezően feltüntetni a weboldalon?

A GDPR ezév május 25-i bevezetésével és az info törvény módosításával az adatkezelési nyilvántartásba történő bejelentési kötelezettség megszűnt. Ha valaki rendelkezik nyilvántartási számmal már nem kell a honlapon feltüntetni, ugyanis érvényét vesztette. Minden weboldal esetén, vannak kötelezően feltüntetett adatok, hogy az megfeleljen a törvényi előírásoknak, de sokan nem teszik meg, vagy nem veszik figyelembe!

    Milyen szöveg/kód arány szükséges a weboldalon?

    Milyen szöveg/kód arány szükséges a weboldalon?

    Keresőoptimalizálás, és weboldal készítés folyamán, sokszor felteszik ügyfeleink a kérdést, hogy milyen szöveg kód arányt, kell használni.
    Ők különböző SEO eszközökkel megnézték a weboldalt, és folyamatosan hibás a szöveg kód arányuk!
    Először a SEO eszközökről szeretnék pár szót írni.
    Ezek az eszközök iránymutatást adhatnak a honlapkészítésben, de nem tekinthetők etalonnak.
    A SEO tesztelők nagytöbbsége elavult, sokszor kihagyott tesztek vannak benne, ami fontos lenne a keresőoptimalizálásban, vagy teljesíthetetlen feltételeket szab, és erre jó példa a szöveg kód arány is!

    Hatékony online marketing stratégia kisvállalkozások számára

    Hatékony online marketing stratégia kisvállalkozások számára

    Amikor a legtöbb új vállalkozó vagy kisvállalkozás-tulajdonos ezt hallja: "fizetett reklám", akkor a "pénztárcabarát" kifejezés általában senkinek sem ugrik be. Hajlamosak vagyunk a hirdetésekhez hatalmas költségvetést társítani. A valóságban azonban az, hogy a PPC hirdetés az egyik legköltséghatékonyabb marketingstratégia, amit alkalmazhatsz. Tulajdonképpen azt is mondhatnám, hogy ennek kellene lennie az első stratégiának a legtöbb vállalkozási beindításánál.

    Mobilbarát weboldal készítés

    Mobilbarát weboldal készítés

    Sokszor kihangsúlyoztuk már mennyire fontos, hogy a weboldal mobilbarát legyen!
    Ma már Magyarország lakosságának 65%-a rendelkezik mobil internettel. Ezért a mobilon történő keresés is ugrás szerűen növekedett.
    A Google az utóbbi években próbálta figyelmeztetni a weboldalak tulajdonosait a weboldala mobilra történő optimalizálásra, a mobilos megjelenésre. Eddig csak megkülönböztető címkét kaptak a mobilra optimalizált oldalak a keresőóriás rendszerében. 2015 április 21-től viszont a rangsorolási algoritmusban jelentős változást eszközöl, miszerint mobilbarát weboldalakat jobb helyre rangsorolja a mobil eszközökön, és asztali számítógépeken egyaránt. Az eNET 2015. januári felmérése alapján, a felnőtt magyar internetezők 62%-a használ okostelefont, és 51%-a folyamatos internetnetkapcsolattal rendelkezik. Napi rutinná vált mobiltelefonos internethasználat. 2018-ra 81%-ra ugrott a felnőtt lakosságra vetített internet használat, én 67%-uk mobil eszközön csatlakoznak a világhálóra.

     

     

    Internetes jogi szabályozás fontossága GDPR

    Internetes jogi szabályozás fontossága GDPR

    Weboldalak működésében már elkerülhetetlen, hogy figyelemmel kísérjük a működtetésével kapcsolatos jogi szabályozásokat. A felügyeleti szervek kiemelt figyelmet szentelnek a webáruházak tájékoztatási kötelezettségeinek ellenőrzésére, próba vásárlások elvégzésére.
    A jogszabályok nem betartása, vagy nem tudása nem mentesít a büntetések alól.

    Google - Keresőoptimalizálás és az SSL (https)

    Google - Keresőoptimalizálás és az SSL (https)

    A Google mostantól előnyben részesíti azokat az oldalakat, amelyeket biztonságos SSL kapcsolaton keresztül működtetnek. A https alatt működő weboldalakat előnyben részesíti a keresési rangsorolásnál.

    Böngészés során sokszor találkozhatunk SSL tanúsítvánnyal rendelkező weboldalakkal. Ha a link kezdete https és nem http, akkor a felhasználó biztonságos, titkosított adatkapcsolattal használja a weboldalt.
    A Google törekvése jó, hogy minél biztonságosabban tudjunk internetezni, de a vállalkozások számára egy plusz kiadást jelent. Ha a keresőkben előre szeretnénk jutni, akkor a SSL megléte szükségessé válik, így belekényszerítik a weboldal tulajdonosait ebbe a változtatásba.

    Webtárhely, domain, SSL tájékoztató Budapest

    Webtárhely, domain, SSL tájékoztató Budapest

    99%-os rendelkezésre állás
    Napi adatmentés
    SPAM és vírusszűrés

    Szerverparkunk az évek során folyamatosan a terhelésnek megfelelően bővítésre került és jelenleg is bőséges erőforrás tartalékkal rendelkezik. Ezzel biztosítjuk, hogy szolgáltatásaink mindig a lehető legjobb sebességgel legyenek elérhetőek. Ügyeletes rendszergazdáink éjjel-nappal figyelemmel kísérik szervereink állapotát, hogy szolgáltatásaink rendelkezésre állása folyamatos legyen.

    Webhelytérkép, sitemap és a keresőoptimalizálás

    Webhelytérkép, sitemap és a keresőoptimalizálás

    A keresőoptimalizálás folyamatosan változik. A Google rangsorolásánál a találatokat úgy próbálja alakítani, hogy az minél relevánsabb legyen a látogatók számára. Sajnos a rengeteg változtatás rosszabb helyre is sorolhatja a weboldalakat. HW+ CMS rendszerünkkel megpróbáljuk tartani a lépést a google elvárásaival szemben, így egy fontos elemet kiragadva, a sitemap, azaz weboldal térképre szenteltünk nagyobb figyelmet.
     

     

    Névjegykártya tervezés, névjegykártya nyomtatás

    Névjegykártya tervezés, névjegykártya nyomtatás

    Mutasd meg a névjegyedet, megmondom, ki vagy!
    Ez bizony így működik: nem mindegy, mi van azon a kis papíron.
    Ha informatív, esztétikus, jó kézbe venni, az már fél siker!

    Ha a névjegy helytelen vagy olykor felesleges információkat tartalmaz, a papír minősége nem megfelelő, vagy nem tükrözi a vállalkozás arculatát és minőségét, abban az esetben bármilyen profi szolgáltatást is nyújt, első benyomásra az igénytelenséget fogja tapasztalni üzleti partnerük.

    Cég arculat, logó tervezés

    Cég arculat, logó tervezés

    Arculat nélkül nincs arca a válalkozásnak.  Ami arctalan, az nem lehet sikeres. Nincs mit szeretni benne.

    Mit nézünk meg először a másik emberen?
    Az arcát. A tekintetét. A kisugárzását (már ha van neki olyan...)

    Ha jellegtelen, lényegtelen, kifejezéstelen, akkor esélytelen.
    Már lépünk is tovább.
    Nincs eszmecsere, nincsenek kérdések.
    Nincs izgalom, kíváncsiság, a másik világának felfedezése.

    Elköltöztünk! HWONLIE Online Marketing Tanácsadó

    Elköltöztünk! HWONLIE Online Marketing Tanácsadó

    Kedves Ügyfeleink!
    A Hwonline Online Marketing Tanácsadó Elköltözött a Libro Udvarba, új, modern, elegáns irodaházba! Új címünkön is szeretettel várjuk ügyfeleinket, ingyenes parkolással, elegáns környezetben.
    Címünk: 1043 Budapest, Bocskai utca 26.
    Telefonszám: +36 70 325 6986
    Nyitvatartás: Hétfő - Péntek 8:00 - 17:00

    Weboldal készítés, honlapkészítés hasznos tanácsok

    Weboldal készítés, honlapkészítés hasznos tanácsok

    jó tanács weboldal készítés előtt, és után!

    Azt tapasztaltuk, hogy a Magyarországon lévő céges weboldalak 90%-a nem felel meg a jelenlegi online kereskedelmi elvárásoknak. Ezért fontosnak tartjuk összefoglalni, hogy mit, és hogyan keresnek az internet felhasználói, mire kell egy weboldal készítés folyamán odafigyelni, vagy már meglévő weboldalaknál átgondolni, esetleg újra gondolni.

    Webtárhely, domain regisztráció

    Webtárhely, domain regisztráció

    Szerverparkunk az évek során folyamatosan a terhelésnek megfelelően bővítésre került, és jelenleg is bőséges erőforrás tartalékkal rendelkezik. Ezzel biztosítjuk, hogy szolgáltatásaink mindig a lehető legjobb sebességgel legyenek elérhetőek. Ügyeletes rendszergazdáink éjjel-nappal figyelemmel kísérik szervereink állapotát, hogy szolgáltatásaink rendelkezésre állása folyamatos legyen.

    • 99%-os rendelkezésre állás
    • Napi adatmentés
    • SPAM és vírusszűrés

     

    Weboldal mint bevételi forrás. Mennyi az annyi

    Weboldal mint bevételi forrás. Mennyi az annyi

    Elfolyik a pénz, vagy termel a weboldal?
    Sokan kérdezik tőlünk, mitől jó befektetés egy weboldal, milyen bevételeket tud generálni.


    Leírásunkban kifejtjük az online megjelenés bevételi lehetőségeit.

    Természetesen ez rengeteg mindentől függ:

    • termék szükséglet
    • árak
    • a weboldal kialakítása
    • a weboldal szövegezése
    • stb.: egyéb professzionális megoldások.

    Ezekről már sokat írtunk és most ezeket a kérdéseket nem is taglalnánk, mivel a fő kérdés az, hogy mennyi is az annyi?

    Jelen példánkban egy cégbemutatkozó oldalról írunk.

    Linkmarketing, linképítés

    Linkmarketing, linképítés

    A link marketingnek keresőoptimalizálás szempontjából nem adnak már nagy szerepet, de véleményünk szerint fontos marketingeszköze a weboldalnak.
    Minél több út vezet Rómába, annál több látogató érkezik oda! Gyűjtőportálokon elhelyezett hivatkozások segítségével látogatókat irányíthatunk weboldalára. Az Ön honlapjára mutató hivatkozások (linkek) nem csak közvetlenül növelik a látogatottságot, hanem hozzájárulnak a keresőoptimalizálás hatékonyságának növeléséhez is.

    Google Adwords hirdetés

    Google Adwords hirdetés

    A Google óriási látogattotságának köszönhetően a legnagyobb PPC kampányokkal foglalkozó cég mind a hirdetést feladók, mind a partneroldalak számára. Nem csak a magyar nyelvű piacon, de akár más országok piacán is ad lehetőséget hirdetéseink megjelentetésére.

    Weboldal készítés vidéki cégek számára

    Weboldal készítés vidéki cégek számára

    Bárhol is legyen az országban, most ebben a pillanatban a mi kínálatunk nézi. Az Interneten megszűnnek a távolságok, és egy szempillantás alatt megismerhet bennünket. Ez az Online kommunikáció!
    Ön nem budapesti céget keresett weboldala elkészüléséhez, de engedje meg, hogy pár mondatban leírjuk Önnek miért érdemes tőlünk, egy budapesti weboldalkészítő cégtől is ajánlatot kérnie.

     

    Szórólap tervezés, szórólap nyomtatás

    Szórólap tervezés, szórólap nyomtatás


    Nem mindegy, hogy pénzt szór, vagy szórólapot!
    A jól célzott, alacsony költséggel előállított szórólap nem pénzkidobás!
    Pláne, ha ötletes, kreatív, meggyőző.


    Szórólapját hozott képi anyagokból is összeállítjuk, de a cég profiljához-színeihez alkalmazkodóan meg is tervezzük, szövegezzük. Kreatív csapatunk ötleteket ad, elvégzi a szövegírást, promóciós javaslatokat tesz Önnek.

    Webergonómiai tervezés, szaktanácsadás

    Webergonómiai tervezés, szaktanácsadás

    Webergonómia - Felhasználóbarát weboldal - weboldal használhatóság!

    A web ergonómia egy külön szakma, a weboldal tervezés legfontosabb mozzanata. A web ergonómus határozza meg, egy oldalon hova és miképp kerüljön egy menüpont, egy szöveg, hol és hogyan helyezkedjenek el a képek, milyen színeket használjunk. A web ergonómus nem web designer, de kettőjük munkája szorosan összefonódik.

    Ismét sokan dőlnek be, a Windows 10 frissítésre a támadóknak!

    Ismét sokan dőlnek be, a Windows 10 frissítésre a támadóknak!

    Egy hackercsoport a Microsoft nevében küldözget e-maileket "Windows 10 free update" tárggyal a felhasználóknak. A levélben található egy csomagolt file, és arra buzdít a levél tartalma, hogy futtassuk a programot és Win10 lesz a számítógépen.

    Egy kis figyelmesség és el lehet kerülni a kémprogramok és a tiltó programok telepítését.
    Húzzuk az egeret a linkekre, és láthatjuk a böngésző jobb alsó sávjában, hova akar csatlakozni. Ha az nem az a webcím amire számítanának, vagy gyanús, nem szabad letölteni a programot. Logikus az is, hogy a Microsoft nem egy e-mail-ben küldött fájllal fogja lefrissíteni a számítógépet. Főleg ha nem adtuk meg sehol az e-mail címet.

    Online marketing

    Online marketing

    Online marketing. Világmarketing. Milliókhoz szólni - nem feltétlenül milliókért.

     

    Az online marketing mára nélkülözhetetlen eleme a weboldal készítésnek és a vállalati marketingnek. Költséghatékony és jól szegmentálható eszköz, amely a cég erőteljes online jelenlétét biztosítja, ugyanakkor konkrét vásárlói igényeket generál. Az online marketing ma már nem divatszó, trendi szöveg, hanem kőkemény reklámlehetőség, kikerülhetetlen alkalmazás.

    Mit foglal magában az online marketing tevékenység?

    Biztonsági mentés, avagy mennyit érnek adataink

    Biztonsági mentés, avagy mennyit érnek adataink

    Ügyfelünk zaklatottan hívott fel minket, mégpedig azzal a problémával, hogy a számítógépét bekapcsolva nem indul el, és azt írja ki, hogy nincs merevlemez. A gépet megvizsgálva szomorúan kellett nyugtáznunk, hogy megérett a merevlemez csere.  A csere megtörtént újra lett telepítve a számítógép gyorsabban dolgozott, mint újkorában. Ügyfelünk boldogan hóna alá kapva a gépet távozott. Két óra múlva csörgött a telefon, és informatikában az egyik legfélelmetesebb kérdést tette fel nekünk:

    Hol vannak az adatok?

     

    Weboldal készítés ár, honlapkészítés ár

    Weboldal készítés ár, honlapkészítés ár

    A weboldal készítés ára rengeteg tényezőtől függ.
    Az ár kialakításához át kell gondolnia, hogy valójában mire is van szüksége. A weboldal készítés ára hasonlóan növekszik, mint amikor egy autót vásárolunk és plusz extrákat rendelünk hozzá.

     

    Mindig legyen friss szoftvere

    Mindig legyen friss szoftvere

    Fontosnak tartjuk kihangsúlyozni, hogy a gépünkre telepített friss szoftverek mindig nagyobb biztonságot adnak, ugynakkor az internetezési élményt is fokozzák. Az új böngészők a keresések során már azt is megjelenítik, hogy melyik oldal számít veszélyesnek az Ön gépére. A weboldalak tervezése, kivitelezése folyamán figyelünk arra, hogy a weboldal látványos, informatív és hibamentes legyen.

     

    Kötelező tárhelyszolgáltató adatok feltüntetése

    Kötelező tárhelyszolgáltató adatok feltüntetése

    Mostantól a tárhely szolgáltató adatainak is szerepelnie kell a weboldalon.
    2014. január elsejével módosult a 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről. Sok weboldal tulajdonos nincs tisztában azzal, hogy milyen adatokat kell kötelezően feltüntetni weboldalán, milyen törvényi kötelezettségei vannak. A weboldalt karbantartó személy vagy cég sajnos sokszor nincs tisztában a jogi háttérrel. Tapasztalataink szerint sokszor a céges adatok is hiányoznak. Lehet még nem büntették meg a weboldal tulajdonosát, de ami késik, nem múlik és pár adat feltüntetésével a büntetés is elkerülhető.
    A bírság mértéke 15.000 forinttól egészen 500.000 forintig terjedhet.

    Bejelentett támadó webhely megoldása eltávolítása

    Bejelentett támadó webhely megoldása eltávolítása

    Egyre gyakrabban találkozunk munkánk folyamán a Bejelentett támadó webhely felirattal, vagy a keresők találati listáján szereplő veszélyes webhely lehet információs sávval. A legtöbb támadást ingyenesen letölthető rendszereken (joomla, phpnuke, wordpress) weboldalakon tapasztaltunk, és olyan tárhelyen ahol FTP kapcsolaton keresztül lehet csatlakozni.

    Rich media - az online marketing egy félreismert zsenije

    Rich media - az online marketing egy félreismert zsenije

    Tapasztalataim szerint a Rich media (vagy streaming media) az Internetes hatékonyságnövelés azon részterülete, amivel kapcsolatban talán a legtöbb kérdőjel van a hazai cégek fejében. Mivel hatékonysága egyre inkább mérhetően növekszik, ezért aktuális cikkemben ezt a területet fogom górcső alá venni.

    Cégek és az Informatika

    Cégek és az Informatika

    Céges környezetben sokszor tapasztaljuk, hogy nagy szükség van az informatikára, az informatikai megoldásokra, de valahogy soha nem kerül sor még az ingyenes fejlesztésekre sem.

    Az ok többszintű, de a legjellemzőbb kifogások a következők:

    Webanalitika - Internetes hatékonyság számokban

    Webanalitika - Internetes hatékonyság számokban

    A webanalitika az az Internetes hatékonyságnövelés egy olyan területe, amelynek szükségessége megkérdőjelezhetetlen. Hihetetlen, de a kkv szektor szereplői közül a legtöbb cégnek nincs pontos kimutatása arról, hogy a vállalati weboldal hogyan teljesít a gyakorlatban. És most nem arra a 4-5 statisztikai adatra gondolok, amit a tárhely szolgáltatója biztosít, azt inkább csak a webanalitika előszobájaként hoznám szóba. Akkor meg miről van szó pontosan?

    5 tipp a hatékony keresőmarketinghez

    5 tipp a hatékony keresőmarketinghez

    A hazai vállalatok is egyre kezdik felmérni az Internetes hirdetés lehetőségét. Szerencsére egyre több jó és hatékony website-ot, hírlevelet, illetve egyéb online megjelenést látok. A keresőmarketinget viszont egy speciális területnek tartom, így ebben a cikkben ehhez a hirdetési formához fogok olyan tippeket adni, amelyek a mindennapi gyakorlati munka során is eredményesen alkalmazhatóak.

    Website ergonómia - A felhasználóbarát weboldalak jótékony hatásai

    Website ergonómia - A felhasználóbarát weboldalak jótékony hatásai

    Miért fontos az ergonómia a vállalti website-ok esetében?


    Egy vállalati website-nak sok célja lehet. Van olyan, amelyiknek célja az információközlés, van amelyiknek az értékesítés és a vevőszerzés. Ezek a célok keveredhetnek, de hatékonynak egy website csak akkor nevezhető, ha ezek a célok teljesülnek. Sajnos a mai magyar vállalati weboldalak nagy része olyan hibákat tartalmaz, amelyek nagyban befolyásolják a hatékonyságukat. Lehet, hogy ezek között van az Öné is? Nézzük!

    Blog az üzleti életben, azaz hogyan lehet hatékony egy internetes napló vállalati célokra?

    Blog az üzleti életben, azaz hogyan lehet hatékony egy internetes napló vállalati célokra?

    Az internetes naplóírás már régóta lázba hozza a hazai „webtársadalmat”, hiszen segítségével mindenki kinyilváníthatja véleményét az őt érdeklő dolgokkal kapcsolatban. Az üzleti életben jóval kisebb az aktivitás, ha blogolásról van szó, pedig a blog egy olyan eszköz, amit Ön is sikeresen alkalmazhat, ráadásul ez is egy olyan lehetőség, ami rugalmasan alakítható cége terveihez.

    Spam kontra e-mail marketing - avagy hogyan különbözzön a Spammerektől?

    Spam kontra e-mail marketing - avagy hogyan különbözzön a Spammerektől?

    A Spamkérdés már hazánkban is az online marketing egyik legégetőbb problémájává vált. Egyrészt a felhasználók mindennapjait keserítik meg, másrészt azokat a cégeket gátolja, amelyek hatékonyan szeretnének élni az e-mail marketing eszközével. Hogyan lehet LEGÁLISAN, és hatékonyan ügyfeleket szerezni e-mailek segítségével?

    Keresőoptimalizálás - hogyan termeljen bevételt egy weboldal?

    Keresőoptimalizálás - hogyan termeljen bevételt egy weboldal?

    Ma már tény, hogy a felhasználók nagy része keresőkön keresztül informálódik, vagy érdeklődik a világhálón. Sajnos nem annyira köztudott, de evidens tény az is, hogy a legtöbb esetben nem cégnévre, hanem termékre vagy szolgáltatásra keresnek rá az emberek. Szintén tudott dolog, hogy a keresők találati oldalai közül kevesen nézik meg a 3. oldalnál hátrébb lévő találatokat.

    8 tipp a hatékony hírlevélhez

    8 tipp a hatékony hírlevélhez

    Sok vezető szemében az e-mail marketing nem más, mint kéretlen reklámüzenetek (Spam-ek) időnkénti kiküldése, ezért sokan tartanak a használatától. Talán Ön is hasonlóan gondolkozik erről.

    Van azonban egy lényeges különbség a kettő között, miszerint míg a Spam-ek használatát a törvény bünteti, addig az e-mail marketing egy legális, a felhasználók által igényelt online kommunikációs eszköz. De nézzük, hogy mit érdemes tudni a gyakorlati használatáról, remélhetőleg ezeket az információkat Ön is tudja majd alkalmazni a mindennapi online ügyfélszerzés során.

    6 eszköz a hatékony internetes ügyfélszerzéshez

    6 eszköz a hatékony internetes ügyfélszerzéshez

    Az egyik szemem sír, a másik nevet… Szerencsére már itthon is egyre több kkv-s cég ébredezik a rendszerváltás utáni csipkerózsika álomból, és kezdi használni az internetet a cég hatékonyságának növelésére. Ez a jó hír! A rossz pedig az, hogy még nagyon az út elején járunk, sok vállalat nem alkalmazza tudatosan ezeket az eszközöket, nagy a kapkodás, ami viszont többet árt, mint használ. Ezt azért tartom hihetetlen nagy hibának, mert az internetes felvevőpiac sok területen még kiaknázatlan Kánaán, és ha egy-egy cég kész megvetni a lábát ezen a piacon, ráadásul jó is csinálja, akkor az gyakorlatilag olyan, mintha legálisan nyomhatna pénzt magának.

    Linkkapcsolatépítés - látogatottság költségek nélkül

    Linkkapcsolatépítés - látogatottság költségek nélkül

    A linkkapcsolatok építése az internetes hatékonyságnövelés azon területe, amelyre a hazai vállalkozások talán a legkevesebb figyelmet fordítják, pedig egy website látogatottságnövelése szempontjából fontos terület. Külföldön ennek a részterületnek már komoly jelentőséget tulajdonítanak, a nagyobb vállalatok külön kollégát alkalmaznak erre a területre, de csak a linkkapcsolatok építésére szakosodott cégeket is szép számmal lehet találni.

    Ha a gyakorlati oldalról nézzük, akkor a linkkapcsolat-építés nem más, mint a vállalati website linkjeinek beregisztrálása, illetve linkcsere formájában való kihelyezése más weboldalakra. De miért olyan fontos ez az egész?

    Keresőmarketing tippek - hatékonyság a gyakorlatban

    Keresőmarketing tippek - hatékonyság a gyakorlatban

    Az alábbiakban az egyik leghatékonyabb online megjelenési formát fogom bemutatni Önnek egy kicsit részletesebben, gyakorlati tanácsokkal fűszerezve. Ha Ön kevésbé járatos az Internetes hatékonyságnövelésnek ebben a részterületében, vagy igazából egyáltalán nem, hogy mi ez és miért fontos, akkor szerintem olvasson tovább...

    Internetes reklámok - hatékonyság kkv-s költségvetéssel

    Internetes reklámok - hatékonyság kkv-s költségvetéssel

    Azt minden kimutatás igazolja, hogy egyre több ember használja az internetet különböző céllal. Éppen emiatt már a vállalkozások is kezdik komolyan venni azt a tényt, hogy a világháló is tökéletesen alkalmas arra, hogy az érdeklődőket többek között kiszolgálják, vagy tájékoztassák, ezzel közvetve vagy közvetlenül növeljék bevételeiket.

    Az internetes reklámköltés évről-évre növekszik, de a kis-és középvállalatok sokszor tanácstalanul állnak az „új” csatorna előtt, hiszen egy viszonylag ismeretlen világban szeretnék eredményesen népszerűsíteni cégüket. Ön is így van ezzel? Akkor nézzük, hogyan tudja cége hatékonyan használni az internetes reklámokat?

    SEO Vs SEM - tegyünk rendet a fejekben a keresőmarketinggel kapcsolatban!

    SEO Vs SEM - tegyünk rendet a fejekben a keresőmarketinggel kapcsolatban!

    A keresőkkel kapcsolatos marketing tevékenység itthon még gyerekcipőben járó terület, viszont ez nem kéne, hogy ok legyen arra, hogy túl sok esetben a cégek már az alapoknál súlyos hibákat követnek el, sőt, sokan nincsenek is tisztában a kettő közti különbséggel. A SEO, vagy keresőoptimalizálás egy webes felület átalakítását jelenti annak érdekében, hogy a keresők a lehető legjobb találati oldalon listázzák ki egy-egy keresésre. A SEM, vagy keresőmarketing pedig fizetett megjelenést takar, mégpedig a keresők bevonásával. Persze azért ennél bonyolultabb a dolog...