Mi a keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás (angol rövidítése: SEO - Search Engine Optimization).
Keresőoptimalizálás során a weboldalt úgy alakítjuk át, hogy a kiválasztott kulcsszavakra jó pozícióba kerüljön a Google találati listáján, és ezáltal minél több látogató jöjjön a SERP-ből.

 

Miért fontos az Ön vállalkozásának is a keresőoptimalizálás?keresőoptimalizálás, keresőoptimalizálás tanácsadás

 

Az internetezők a keresők találati listáján az első pár oldalnál nem néznek át többet. Sőt, ha nem találják meg az általuk keresett információt az első oldalon, a legtöbb esetben új keresést indítanak, vagy a konkurencia oldalait nézik.

A SEO célja, hogy minél előrébb kerüljön a weboldala a keresők találati listájában, és ezáltal plusz bevételt generáljon.

 

Kutatások alapján az alábbi átkattintási arányok azaz CTR jellemző a keresőkben, különböző pozíciókra nézve

Találati lista helyezésÁtkattintási arány
1.31.73%
2.24.71%
3.18.66%
4.13.6%
5.9.51%
6.6.23%
7.4.15%
8.3.12%
9.3,09%
10.2,97%
11.0,9%
12.0.8%
13.0.7%
14.0.6%
15.0.4%

 

 

Mit jelent ez Önnek bevétel szempontól a keresőoptimalizálásban?

Vessük össze számokban a fizetett hirdetésekkel. Van egy fizetett hirdetése a Google Ads felületén, és ehhez a hirdetéshez egy kulcsszó párosul.
A statisztikában azt látja, hogy ez-az egy kulcsszó 1 hónap alatt 10.000 megjelenést eredményezett és 200 látogatót, azaz 200 ember, aki a kulcsszóra keresett, és kattintott is az Ön hirdetésére. A konverziói, azaz akik vásároltak 6 látogató volt, és ezekhez vásárlásokhoz tartozóan az összes nyereség 50.000 Ft.

 

Havi keresésÁtkattintásVásárlásÖssz. nyereség
10.000200650.000 Ft

 

Ez azt jeleni, hogy mindegyik látogató akiért fizetett, mert a hirdetésére kattintottak, 250 Ft-os értéket képvisel.


Vetítsük ezeket az értékeket a keresőoptimalizálás által hozott bevételekre


A fizetett hirdetésből tudjuk, hogy erre az adott kulcsszóra 10.000 keresés történik egy hónapban, és azt is tudjuk, hogy 250 Ft-os értéket képvisel egy látogató, ezért vessük össze az átkattintási arányokkal hogy megkapjuk a keresőoptimalizálás eredményeképpen várható hasznot.

 

Találati lista helyezésÁtkattintási arányKulcsszó keresés / hóLátogatók száma / hóLátogatók értékeHavi nyereség
1.31.73%10.0003173250 Ft793.250 Ft
2.24.71%10.0002471250 Ft617.750 Ft
3.18.66%10.0001866250 Ft466.500 Ft
4.13.6%10.0001360250 Ft340.000 Ft
5.9.51%10.000951250 Ft237.750 Ft
6.6.23%10.000623250 Ft155.750 Ft
7.4.15%10.000415250 Ft103.750 Ft
8.3.12%10.000312250 Ft78.000 Ft
9.3,09%10.000309250 Ft77.250 Ft
10.2,97%10.000297250 Ft74.250 Ft
11.0,9%10.00090250 Ft22.500 Ft
12.0.8%10.00080250 Ft20.000 Ft
13.0.7%10.00070250 Ft17.500 Ft
14.0.6%10.00060250 Ft15.000 Ft
15.0.4%10.00040250 Ft10.000 Ft

 

Ha honlapja a feltételezett kulcsszóra az első helyen szerepel, havonta 3173 látogatót fog eredményezni.
Mivel minden látogató 250 Ft nyereséget jelet, ez havonta 793.250 Ft-ot könyvelhetne el az első helyezéssel havonta.

Természetesen ezek az adatok nyersek és több befolyásoló tényezője is van, de jól látszik belőle mennyire értékes ha a szolgáltatásai kulcsszavaira az első pozíciókat nyeri el, és érdemes folyamatosan foglalkozni a keresőoptimalizálással.

 

Fontos információ a keresőoptimalizálásról


Az első és legfontosabb a keresőoptimalizálással kapcsolatban, hogy folyamatos munkát jelet.

A SEO nem egy egyszeri munkavégzés.

Elértük azt a pontot, amikor a vállalkozások már figyelmet fordítanak a keresőoptimalizáltságra is. Ezért versenyhelyzet alakult ki. Folyamatos optimalizálás nélkül, a weboldal megreked egy szinten, és mivel a konkurencia sem alszik, előbb utóbb olyan előnyökre tesznek szert, ami jóval több munka és idő árán dolgozható csak le.

A keresőoptimalizálás a látogatottság növeléséről szól, viszont látogatottság növelést csak folyamatos munkával lehet elérni. Garanciát a látogatottság növelésére az organikus forgalom növelésére lehet adni.

 

A keresőoptimalizálás ára és a garancia...

 

Mind a két kérdést sokszor felteszik nekünk. A SEO cégek sok jóval kecsegtetnek. Rengeteg cég hirdeti magát a következőképpen: "keresőoptimalizálás eredményeként garantáltan első helyen", vagy "garantáltan ez első öt találat között". Egyik keresőoptimalizáló cégnek sincs rálátása a keresők algoritmusaira, így ezek a mondatok igen merész kijelentések. Ezek a mondatok általában amatőr hozzáállásra utalnak, vagy tiltott SEO technikákra.


Garancia a SEO banA garancia


Mi elsősorban kis és közép vállslkozások weboldalát készítjük és keresőoptimalizáljuk.
Ha 6 hónapon keresztül folyamatosan együtt dolgozunk weboldalán, akkor garanciát tudunk vállalni arra, hogy az organikus forgalma jelentős, látható mértrékben megnő.

 

Tudjuk mire vállalkozunk a keresőoptimalizálásban, és milyen eredmények érhetők el, ezért ha 6 hónapon belül nincs változás akkor pénzvisszafizetési garanciát vállalunk a keresőoptimalizálásra.


Minden cég más és más. Mások a kitűzött célok, másként dolgoznak. Keresőoptimalizálás során mások a kulcsszavak, más a konkurencia erőssége. Az sem mindegy milyen szintről kell kezdeni a keresőoptimalizálást.

 

Egy átlagos KKV weboldal keresőoptimalizálásával az alábbi növekedés érhető el 6 hónap alatt. Ahogy a képen is látszik, 6 hónappal ezelőtt ennek a céges weboldalnak a látogatottsága egyenlő volt a nullával. A látogatottság közel a hatvanszorosára emelkedett, a megjelenése a keresőkben pedig a 2000 szerese.

 

 

6 hónapos keresőoptimalizálás eredménye
6 hónapos folyamatos keresőoptimalizálás látogatottság eredménye

 

 

A keresőoptimalizálás ára

 

Mini SEO audit (az első lépés)

 

Minden keresőoptimalizálási munka egy felméréssel kezdődik, melynek egyszeri díja van.
Az elemzés egy Mini SEO auditnak felel meg. A Mini SEO auditban videós formában felmérjük weboldalát, feltárjuk a hibákat, megoldási javaslatokat adunk. Megoldási javaslataink segítségével vagy önállóan elvégzi a hibák javítását és a javaslatok alkalmazását, vagy a videó mellé biztosítunk egy 6 és 12 hónapos együttműködési tervet.

 

A Mini SEO audit ára: 54.990 Ft + áfa

 

Részletek 
SEO Audit

 

 

Milyen keresőre érdemes optimalizálni?


A keresőoptimalizálást a legnagyobb keresőre kell elvégezni az pedig, a Google keresője.
Ha már a Google találati listáján jó helyezést ér el a weboldal, az összes többi keresőben is várhatóan jól szerepel majd.

 

Miért pont a Google a SEO célpontja?


A felhasználók a Google-t használják a világon a legtöbben. Hivatalos felmérés nem készült a hazai keresőrendszerek használatáról, de tapasztalataink szerint (statisztikák alapján) a google használata 85-90%.

 

Keresőoptimalizálási technikák

 

White SEO

Olyan keresőoptimalizálási gyakorlat, amelyben a keresők által ajánlott instrukciók alapján, etikusan dolgoznak, ezzel elősegítve a weboldalt a keresők organikus találati listáján való előkelőbb megjelenést. Ez módszer időigényesebb, de biztos nem tiltják ki a weboldalt a keresők.

Black SEO

A keresők gyenge pontjait kihasználva, etikátlanul,  végzik a keresőoptimalizálást. A trükkökkel hamar a találati lista elejére lehet kerülni. A keresőrendszerek folyamatosan dolgoznak a minél relevánsabb keresési eredményekért, így hamar rájönnek a nem tiszta keresőoptimalizálásra, amely komoly büntetéssel jár. Akár a keresőből való teljes törlés.
Ettől kezdve a weboldal nem lesz megtalálható a keresőrendszerben és nagyon nehéz a weboldal megtisztítása után, újra bizalmat kiépíteni a keresőrendszerekkel, hogy vegyék fel ujra a honlap tartalmát.

A HWONLINE csak és kizárólag  White SEO-t alkalmaz a keresőoptimalizálás során.
A White SEO nem hoz azonnali nagy eredményt, de a keresők garantáltan nem tiltják ki a weboldalt.

 

 

keresőoptimalizálás, keresőoptimalizálás tanácsadásMilyen pozíciót kell elérni a találati listán?


A keresőoptimalizálás célja, minél több ügyfelet csábítani a weboldalra, a lehető legkevesebb anyagi teher mellett.
A keresőoptimalizálással nem hirdetési felületeket vásárol, nem kell fizetni azért, hogy weboldala bekerüljön az első tíz találatba!


Természetesen a keresőoptimalizálás lassabb folyamat, mint a fizetett hirdetések. Azonban, ha weboldalunk az első tíz találatban szerepel, vagy a látogatottsága megnő már jó eredménye a keresőoptimalizálásnak.

 

Kell-e keresőoptimalizálni a fizetett hirdetések mellett?


Keresőoptimalizálásnál az eredmények csak  hónapok múlva jelentkeznek, ezzel szemben a fizetett hirdetések akár 10 perc elteltével szerezhetnek ügyfeleket. Ha párhuzamosan lezajlik egy jól kidolgozott optimalizálás, a legfontosabb kulcsszavainkkal a keresőkben sokkal nagyobb teret tudhatunk magunkénak. Érdemes a fizetett hirdetést is futtatni a SEO mellett, és ha már eredményeket értünk el a kiválasztott kulcsszavakra akkor a fizetett hirdetés összegét, kulcsszavait is csökkenthetjük.

 

Hogy érdemes keresőoptimalizálni? A weboldal készítésével együtt vagy külön?

 
A keresőoptimalizálást érdemes a weboldal készítésével együtt alkalmazni, ez a leginkább eredményre vezető. Természetesen az utólagos keresőoptimalizálás is eredményes lehet, de sokszor olyan korlátokat állít az eredményességgel szemben, hogy pl.: a teljes weboldal szerkezetet át kell alakítani. A weboldal készítéssel tudjuk jó alapokra helyezni a SEO további lépéseit!

Ha elavultan, helytelenül programozott  vagy rosszul strukturált a weboldal, a keresőoptimalizáló cégek első körben a hibák javítását fogják javasolni.  Ez a On page azaz technikai SEO. A programkódok átírása után jöhetnek a keresőoptimalizálás további lépcsői. Ez Önre nézve anyagilag biztos, hogy több kiadást jelent.

Tekintse meg miről ismerheti fel, hogy weboldala nem ügyfélbarát, nem keresőoptimalizált. 10+7 jó tanács weboldal készítés előtt és után!

 

Keresőoptimalizált weboldal készítés Budapest


HW Plus CMS rendszerünk segítségével a technikai SEO teljesen letudható. A weboldal készítés során úgy készítettük el egyedi tartalomkezelő rendszerünket, hogy az a jelenlegi On page azaz technikai SEO elvárásoknak megfeleljen!

 

Mennyibe kerül a keresőoptimalizálás?
 

Első körben felmérjük honlapját, hibákat keresve. Ha feltártunk minden lehetséges hibát, javaslatokat adunk az átalakításra, és annak mértékére. Ha a weboldalán átalakítást kell végeznünk, az átalakítás összegében már benne van, az első keresőoptimalizálási összeg.

Ezután, a keresőkben elért pozícióbeli eredmények után sikerdíjban kell fizetni, a szerződésben meghatározott időtartamig. A szerződés időtartama minimum 1 év.

Ha megfelelő a weboldal alap programozása, nem kell mélyen a motorjába nyúlni, akkor felmérés után a keresőoptimalizálási beállításokat óradíjban határozzuk meg. Előzetes árajánlat formájában megkapja mennyi is ez az összeg.

 

Keresőoptimalizálás ingyenes segédletek

A keresőoptimalizálás több pillérből áll. Cégünk a technikai SEO-ra specializálódott. Egy ilyen pillér a weboldal készítésben és a keresőoptimalizálásban a sebesség növelés. Sebességet nem csak a kód tisztaságával, hanem a képek optimailzálásával is elérhetünk. A weboldalak sebességnövelése és a képoptimalizálás cikkünkben olyan eszközöket mutatunk be, ahol ingyenesen és hatékonyan optimalizálhatjuk képeinket. Ha most készíttet weboldalt akkor érdemes figyelembe venni az időtényezőt. Mennyi időbe kerül az, hogy egy képet leoptimalizáljunk ingyenes eszközökkel, főleg ha nem egy képről van szó, hanem képek tömegéről. A Képoptimalizálás a HW Plus CMS rendszerben cikkünkben pedig bemutatjuk, hogy egyedi CMS rendszerünk, hogy küzdi le ezt a problémát, ügyfélbarát megoldásokkal.


A linkek nagy szerepet játszanak a keresőoptimalizálás sikerében. Egy jó linkhálózattal, akár rosszabb minőségű tartalmakat is a találati listák elejére lehet tenni. A linképítés mára nagyon sokat változott. A régi technikák nem működnek, sőt akár büntetést is kaphat a weboldal. A Linképítés, linkmarketing alapok cikkünkben bemutatjuk, milyen egy korszerű linképítés, hogyan érdemes egy stabil linkhálózatot létrehozni!

Az interneten fellelhető weboldalak nagytöbbsége nem szabványos forráskóddal rendelkezik. A Google még elnéző a szabványtalan weboldalakkal szemben, mindaddig amíg nem okoz sebességbeli, vagy megjelenésbeli problémákat. W3C-ben is ellenőriz a HW Plus CMS rendeszere cikkünkben segítséget nyújtunk abban, hogy ellenőrizze le weboldala szabványosságát, és a HW PLUS CMS rendszere, hogy alkalmazza a szabványokat!

A jól optimalizált tartalom, biztos siker. De tisztában van vele mi is az a jó tartalom? Vékony, vagy duplikált. Új SEO fejlesztés a HW Puls CMS-ben cikkünkben bemutatjuk, hogy érdemes megírni egy optimalizált tartalmat a weboldalra, hogy az keresőoptimalizált szempontokat figyelembe vegyen!

Munkánk során folyamatosan találkozunk a keresőoptimalizálás városi legendáival. Sajnos, sok SEO tesztelő program is legendák alapján épült fel, és akár lepontozásra is kerülhet az oldal tévhitek miatt. Milyen szöveg/kód arány szükséges a weboldalon? cikkükben, fényt derítünk a szöveg/kód arány legendájára.



 *
 *
 *
+36
 *
 *
 *
 *
 *
 *
 *


Az Ön sikere, a mi sikerünk is...

Letisztult, egyedi, reszponzív, korszerű megjelenésű weboldal készítés egyedi CMS rendszerrel.

Keressen minket bizalommal.

Árajánlatkérés