Keresőoptimalizálás tanfolyam
Tapasztalataink alapján még mindig nagyon kevés figyelmet fordítanak a vállalkozások weboldalukra, és ezen belül is a keresőoptimalizálásra. Felméréseink, beszélgetéseink és árajánlatkéréseink alapján levonható az a következtetés, hogy még mindig túl sokan vannak, akik azt hiszik, hogy készíttetnek egy weboldalt, és ez elég is ahhoz, hogy plusz bevételi forrásuk legyen.
Tartalom fejlesztés, kulcsszókutatás, technikai és tartalmi SEO nélkül most már szinte labdába sem lehet rúgni a keresőrendszerekben. Ha a SEO-ra ha nem fordítunk elég figyelmet a weboldal életében, akkor csak fizetett hirdetések segítségével kap látogatókat az oldal. Ez nem egy költséghatékony megoldás és a bevétel jelentős százalékát elviszi a hirdetési összeg.
Elindult az ONLINE KERESŐOPTIMALIZÁLÁS TANFOLYAM!
A SEO ACADEMY hozzáférést biztosít olyan SEO, SEM stratégiákhoz, amelyek jelenleg hatékonyan működnek a keresőoptimalizálásban. Tananyagaink segítségével érthető nyelven fedezheted fel a legújabb SEO stratégiákat és technikákat.
Miért jó elvégezni egy alap keresőoptimalizálási tanfolyamot?
A tanfolyam során megértetjük, miért nem elég csak egy weboldalt elkészíttetni, mennyire sokrétűen és komplexen kell figyelni az online jelenlétre, hogy az költséghatékony, és bevételtermelő legyen.
A keresőoptimalizálás nem kizárólag programozás.
Az alap tanfolyamon elméleti oktatásban, példákkal bemutatva végig vesszük, hogyan működnek a keresőrendszerek, hogy tervezzük meg a weboldalt, hogy kell kulcsszavakat és ezzel kapcsolatban témákat felkutatni, mire kell figyelni a technikai felépítésben, és tartalom felépítésében. Bemutatjuk, miért fontos a linkmarketing, és hogy használhatók akár az ingyenes akár a fizetős elemző szoftverek.
ALAP SEO tanfolyam tematikája
1. Keresőrendszerek bemutatása
- hogy működik a Google kereső
- találati lista felépítése
- felhasználói szándékok szerinti keresési eredmények bemutatása elemzése
- keresőrobotok és a weboldal feltérképezés
- keresési operátorok bemutatása
- kérdések és válaszok
2. Tervezés
- a weboldal céljának meghatározása
- a weboldal céljai alapján, a célközönség meghatározása, felkutatása
- Versenytársak feltérképezése, a versenyhelyzet felmérése
- domainnév választás és kritériumok
- webtárhely választás és kritériumok
- Oldaltípusok és felhasználási szempontok
- weboldal felépítésének megtervezése
3. Kulcsszókutatás, témakutatás
- miért fontos a kulcsszókutatás, milyen előnyöket jelet egy jól feltérképezett kulcsszó lista
- Kulcsszókutatás bemutatása a Google segítségével
- Kulcszókutatás fizetős eszközökkel (ubersuggest, SEO Power suite programcsomag)
- A felhalmozott kulcsszavak rendszerezése és alkalmazása
4. On page az-az technikai SEO
- Rangsorolási tényezők
- a technikai keresőoptimalizálás alapjai
- webtárhely kiválasztása (ismétlés)
- CMS rendszerek jeletősége, és a benne rejlő lehetőségek
- Oldalsebesség növelése
- Mobilbarát kialakítás
- robots.txt kialakítása és jelentősége
- sitemap kialakítása és jelentősége
- Átirányítások kezelése, hibakódok megismerése
- Technikai SEO eszközök
5. Content SEO - tartalom optimalizálás
- a tartalom optimalizálás jelentősége
- tartalom frissesség
- Címsorok (H-tag ok), címadás és SEO
- URL-ek kialakítása
- szövegírás és a szövegre vonatkozó szabályok
- képek keresőoptimalizálása
- Belső linkek kialakítása
- A Title és a SEO
- Meta leírás és a SEO
- Meta keywords
6. Off-Page SEO - linkmarketing
- Linkek fontossága, linképítés alapok
- linképítés módjai (linkkatalógusok, vendégblogolás, link vásárlás)
- Büntetések, szankciók: hogy ne csináld
7. SEO eszközök bemutatása
- Google Analytics
- Google webmester eszközök
- SEO Power Suite csomag
- Screaming Frog
8. Google Tag Manager használata alapfokon
- Miért használd a Google Tag Managert
- Tag Manager bemutatása
- Google Analytics beállítása a Tag Managerbe
- Telefonszámra való kattintás mérésének beállítása
- E-mailre való kattintás mérésének beállítása
- Görgetési mélység mérésének beállítása
- Facebook Pixel beállítása
9. Google Analytics használata alapfokon
- Hogyan működik a Google Analytics?
- Mit lehet és mit érdemes mérni?
- Google Analytics beállítása a Tag Managerbe
- Mérési pontatlanságok okai
- Beállítási alapok: kód beillesztése és ellenőrzés
- UTM paraméterezés alapok: eseménymérés
- UTM automatizálása excel segítségével
- UTM paraméterezés használata
- Google Analytics alapmutatók: mi-mit jelent?
- Fontosabb riportcsoportok bemutatása 1.
- Fontosabb riportcsoportok bemutatása 2.
- Célbeállítás